miercuri, 29 septembrie 2010

Hai s-o facem, Romania!!!

"Let's do it Romania" s-a incheiat. Poate nu se vede. Poate ne-am civilizat putin, totusi. Actiunea se pare ca a fost sprijinita totusi de numeroase organizatii si companii private (Nokia este doar una dintre ele), astfel incat s-au putut aduna aproximativ 150.000 de persoane care sa stringa gunoiul celorlalti.
Am participat in luna Mai la operatiunea de cartare si m-am ingrozit de cite gunoaie sintem capabili sa stringem si sa le aruncam oriunde altundeva decit unde trebuie.
La anul am sa particip din nou cu aceeasi convingere ca prin acest lucru particip si eu la curatarea si redarea stralucirii acestei tari. Sper ca pina atunci cei de pe urma carora s-au adunat gunoaiele sa priceapa ca aceasta actiune a avut scopul de a curata nu de a face loc la alte gunoaie!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu