marți, 31 august 2010

Maros Bike Marathon 2010

Climatic, de ieri a venit toamna. Motiv de suparare pe de o parte pentru ca zilele lungi si calduroase s-au cam terminat dar pe de alta parte incepe sezonul de maratoane tomnatice ce are ca si virf Maratonul Maros.
In 2009 a fost primul maraton la care am participat, proba scurta ce-i drept, si mi-a lasat o impresie extraordinara. De  atunci am mai fost la altele, unele mai prost organizate, altele mai bine organizate, dar nici unul nu avea ceea ce a fost la Maros Marathon: suflet. Organizatorii au pus atita suflet incit minusurile nici nu le-am simtit.
Poate si faptul ca acest maraton se organizeaza in jurul zilei mele de nastere ma face sa ma simt asa bine. Ce poate fi mai frumos de ziua ta de nastere decit sa tragi o tura pe dealurile Clujului intr-un maraton extrem de bine organizat?
Asa ca: pe 26 septembrie, anu' asta, la Gilau, linga Cluj se desfasoara o noua editie a Maros Bike Marathon la care puteti alege doua variante de traseu pentru a va distra: 50 si 80 km. Startul se da la ora 10.00.
Mai multe detalii: http://marathon.marosbike.ro.
Recomand traseul lung pentru cei care doresc sa-si dezmierde vederea cu peisajele oferite de Muntii Gilaului. Dar atentie: conservati-va energia pentru urcarea la Pape!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu