marți, 11 mai 2010

Preluca Marathon


Mai sint 5 zile. Primul maraton pe anul acesta pentru mine. Nu ma simt deloc pregatit si vremea de afara nu ma ajuta cu nimic. Poate nu trebuia sa spun asta, poate citesc sponsorii mei si se retrag cu totii!!!
Am sa incerc totusi sa nu ma fac de rusine, nici pe mine nici pe ei. Levy ne-a tradat, se duce la tura scurta. Am ramas eu cu Florin la tura lunga. Dar o sa avem poze, cel putin asa ne-a promis Levy.
Sper sa nu mai ploua mult ca n-am nici un chef sa schimb cauciucurile, imi place enorm de mult sa ma dau cu cele pe care le am acum.
Azi iesim la o tura pe varianta ocolitoare a Clujului, pe la nord. Dupa asta poate voi fi mai pregatit.
Pe dracu, sint pregatit, abia astept si toti sponsorii mei sint in numar de 0.
Ne vedem la Preluca, apoi mai si postam ceva pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu